Un runner....

Un runner....
...camino de su primer Ironman a los 45

lunes, 12 de diciembre de 2011

6 hores de Calella

El passat diumenge vaig poder participar en les 6 hores de Calella. Es tracta d'una cursa molt peculiar. El circuit és un camí de 1.500m d'anada i 1.500m de tornada i vas acumulant voltes de 3 quilòmetres. Hi ha una persona que va apuntant el dorsal i el número de voltes. El màxim de participants és de 50 corredors. Després de 6 hores seguides, de només 3 qm i tan sols 50 corredors ens acabem coneixent tots.

L'objectiu de la cursa és fer el màxim de qm en un periode de 6 hores. Jo vaig poder fer 51 qm, tenint en compte el poc entrenament que portava al damunt puc estar satisfet. Les primeres 4 hores vaig gaudir bastant, el dia era assolellat i còrrer al costat del mar era un privilegi. De la 4ª a la 5ª hora vaig haver de convinar el caminar ràpit i el còrrer, però on va començar el calvari va ser a partir de la 5ª hora, allà van començar a fer acte de presència algunes rampetes a les cames que em van tallar una mica el rotllo, però encara que gairebé arrosegant-me vaig poder arribar, je, je...
Lo bó d'aquesta cursa és que al final és fa un dinar de germanor en la  part superior d'un restaurant. Imagineu-vos, 50 corredors, després de 6 hores corrent  i sense havernos dutxat...!!!
Un cop més em reafer-m'ho en que per gaudir d'aquestes curses d'ultrafons has d'anar molt i molt entrenat sinó pateixes excesivament...

No hay comentarios:

Publicar un comentario