Un runner....

Un runner....
...camino de su primer Ironman a los 45

lunes, 6 de diciembre de 2010

6 hores de Calella

Déu n'hi do quina cursa més xula!!
Ahir diumenge vaig participar en les 6 hores de Calella i el format em va encantar. Van ser 6 hores sense parar. La meva estratègia era combinar el caminar i el còrrer, i us puc assegurar que frenar-me i deixar de còrrer i posar-me a caminar em va costar molt ja que el cos em demanava còrrer tota l'estona. Vaig fer 1 h corrent, 1h caminant, 1 h corrent, 1 hora caminant, 1 hora corrent, 24' caminant i el darrers 36 minuts corrent. El circuit era de 3.000 metres, 1500 d'anada i 1.500 m de tornada i tota l'estona pel passeig marítim de Calella. Varem còrrer un total de 50 persones i jo vaig compartir aquesta experiència amb 3 bons amics, l'Andreu, el seu fill Bernat i en Quim (Ultraquim). L'obectiu d'aquesta cursa era preparació física però sobretot el fet de preparar-me psicològicament per estar veient una i altre vegada el mateix recorregut al llarg dels 3.000m, que d'alguna manera és el que em passarà al desert del Sàhara on tota l'estona estaré veient el mateix, desert, desert i més desert...

Al acabar la cursa tenia una cara de felicitat que no m'ho podia creure a més vaig tenir la sort de conèixer personalment a l'Alex Panayotou una ultrafondista (Irlandesa, Grega i Catalana) que no para de fer proves que d'una banda treuen el sentit per la seva duresa i per altra dónen molt de sentit degut a les causes socials amb que les fa. És una noia  molt agradable amb la que vaig estar parlant una bona estona.

En acabar ens van donar un trofeo a tots els "Finishers" i per concloure va haver un dinar de germanó on em vaig fotre una botifarra que estava boníssima!!
Van ser un total de 51 qm i el total d'aquest setmana és de 95 qm d'entrenament a peu i uns 60 qm de bicicleta, ha estat una bona setmana.

El proper dissabte m'en vaig amb l'Andreu i el Quim a fer una tiradeta llarga de 40qm (L'estartit, Torroella, Begur, etc.,) segur que gaudirem força!!

Carpe Diem

1 comentario: